Εισαγωγή στο Diamond Heart Merkaba

merkaba mesa copy

 

Ξεκλειδώνοντας τον Κώδικα Da Vinci!

 
 
 

Μερικοί ίσως αναρωτηθούν, Κι' αν το Πραγματικό δεν είναι Αληθές;

Αισθανθήκατε ποτέ ότι η ζωή είναι κάτι περισσότερο από αυτά που βλέπετε γύρω σας; Γιατί να υπάρχει τόσος πόνος στον κόσμο και γιατί να επιτρέπεται κάτι τέτοιο; Αισθάνεστε ότι η ευτυχία είναι μια κατάσταση στην οποία θα πρέπει να βρίσκεστε πάντα αλλά δεν καταλαβαίνετε γιατί δεν συμβαίνει αυτό;

Είστε έτοιμοι ν' αφήσετε τις ψευδαισθήσεις και να πάρετε το κόκκινο χαπάκι;

Η διδασκαλία αυτή είναι παλαιότερη από τον ίδιο το χρόνο, και πάει ακόμη πέρα από αυτόν. Αποτελεί το θεμέλιο όλης της Δημιουργίας. Το Merkaba είναι η πρωτογενής κατασκευή της Δημιουργίας. Η γνώση του οδηγεί σε απεριόριστη δύναμη και με την πρακτική του εισέρχεται κανείς στην δημιουργική δύναμη Όλων Όσων Είναι.

Το μυαλό ενεργοποιείται από αυτή τη δημιουργική δύναμη, και ότι υπάρχει μέσα σε αυτό οδηγείται σε εξωτερίκευση στον φυσικό κόσμο. Όσες κοινωνίες είχαν στο παρελθόν τη γνώση αυτής της πρακτικής, εξελίχθηκαν σε καθοδηγητικές και διαμορφωτικές δυνάμεις παγκόσμιας εμβέλειας. Η Αίγυπτος και η Ελλάδα κατείχαν τη γνώση αυτή, όπως την κατέχουν τώρα και οι Δυτικές κοινωνίες.

Η πρακτική αυτή πάντοτε παρέμενε μυστική. Στην Δύση, αυτή η γνώση είναι η διδασκαλία του "Εσωτερικού Ναού" της Μασονικής Στοάς. Μία νέα ελίτ αλχημιστών έγινε δεκτή στις Μασονικές τάξεις τον 15ο και 16ο αιώνα και της αποκαλύφθηκε αυτή η γνώση.  Αυτό οδήγησε στη δημιουργία μιας νέας γενιάς ανθρώπων που κατείχαν τη δύναμη ώστε μέσα από την πρακτική του Μέρκαμπα να θέσουν στον κόσμο τα θεμέλια της Βιομηχανικής Επανάστασης και της σύγχρονης κοινωνίας στην οποία ζούμε σήμερα.

Τα εργαστήρια του Μέρκαμπα είναι σχεδιασμένα ώστε να εισάγουν τον σπουδαστή στους λόγους για τους οποίους αυτή η πρακτική είναι τόσο ουσιαστικής σημασίας. Καλύπτει θέματα τα οποία στο παρελθόν θεωρήθηκαν ότι περιέχουν τέτοια τεράστια Δύναμη, ώστε η γνώση δεν θα έπρεπε να εκτίθεται στον κόσμο.

Αυτή η γνώση έχει στο παρελθόν δοθεί εμπιστευτικά στον άνθρωπο ώστε να δημιουργήσει μία Χρυσή Εποχή. Παρόλα αυτά η γνώση αυτή έχει κακοχρησιμοποιηθεί από τους λίγους, ώστε να ελέγχουν τους πολλούς. Αυτή τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή της ανθρώπινης ιστορίας και εξέλιξης, καλούμαστε από τους Αγγέλους και τους Δασκάλους να εφαρμόσουμε τη γνώση αυτής της πρακτικής για να δημιουργήσουμε την Χρυσή Εποχή που όλοι επιθυμούμε...

Δίνω τις ευχαριστίες μου γι' αυτά τα εργαστήρια στον Kevin Core ο οποίος μου δίδαξε για πρώτη φορά την πρακτική Merkabah το 2004, καθώς και στον Drunvalo Melchizedek, ο οποίος έφερε αυτή τη διδασκαλία στην εξωτερικευμένη γνώση το 1995.

 

Μνήμες από το Αρχαίο μας Παρελθόν & Το Mer-Ka-Ba

 

merkaba_1Υπάρχει ένας άλλος κύριος παράγοντας στον οποίο θα εστιαστούμε κατά την διάρκεια του σεμιναρίου Μέρκαμπα. Πριν 13.000 χρόνια γνωρίζαμε κάτι για τους εαυτούς μας το οποίο έχουμε ξεχάσει εντελώς:

Ότι τα γεωμετρικά ενεργειακά πεδία γύρω από τα σώματα μας μπορούν να περιστραφούν με ένα συγκεκριμένο τρόπο, ο οποίος είναι συνδεδεμένος με την αναπνοή μας επίσης.

Αυτά τα πεδία συνήθιζαν να περιστρέφονται πολύ κοντά στην ταχύτητα του φωτός γύρω από τα σώματα μας, αλλά η ταχύτητα μειώθηκε και σταμάτησαν να περιστρέφονται μετά την Πτώση. Όταν αυτό το πεδίο ενεργοποιηθεί και περιστραφεί, καλείται Merkabah, και η χρησιμότητα του σε αυτή τη Πραγματικότητα είναι ασύγκριτη. Μας δίνει επεκταμένη επίγνωση για το ποίοι είμαστε, μας συνδέει με τα ανώτερα επίπεδα συνείδησης και επαναφέρει την μνήμη των ατελείωτων πιθανοτήτων της ύπαρξής μας.

Η Λέξη Merkaba: Αποτελείται από τρεις μικρότερες λέξεις, το Mer, το Ka και το Ba, οι οποίες προέρχονται από την αρχαία Αίγυπτο. Αυτές οι λέξεις έχουν βρεθεί και σε άλλες κουλτούρες παράλληλα ως εξής: Merkabah, Merkaba και Merkavah. Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι να το προφέρεις, αλλά γενικότερα το προφέρουμε σαν να είναι τρεις συλλαβές ξεχωριστές, με ίδια προφορά στην κάθε μια.

Η Λέξη Mer: Αναφέρεται σε μια συγκεκριμένη ποιότητα του Φωτός η οποία ήταν κατανοητή στην αρχαία Αίγυπτο κατά την περίοδο της Δεκάτης όγδοης Δυναστείας. Το είχαν συλλάβει μέσα στη συνειδητότητά τους, ως δύο αντίθετα περιστρεφόμενα φωτεινά πεδία τα οποία περιστρέφονταν στον ίδιο χώρο, τα οποία λειτουργούσαν με συγκεκριμένο αναπνευστικό μοτίβο.

Η Λέξη Ka: Αναφέρεται στο ανεξάρτητο πνεύμα και το Ba συνήθως ορίζεται ως το σώμα ή τη φυσική πραγματικότητα. Σε άλλες πραγματικότητες όπου τα πνεύματα δεν έχουν σώματα, αναφέρεται στις ιδέες ή στη μετάφραση της πραγματικότητας που φέρουν μαζί τους.

Έτσι λοιπόν το Mer-Ka-Ba είναι ένα αντίθετα περιστρεφόμενο πεδίο φωτός το οποίο επηρεάζει το σώμα και το πνεύμα ταυτόχρονα. Είναι ένα όχημα όπου μπορεί να μεταφέρει το Πνεύμα και το Σώμα  (ή την "μεταφρασμένη'" πραγματικότητα) κάποιου από τον ένα κόσμο σε ένα άλλο ή από τη μια διάσταση σε μια άλλη.

Κατ' ακρίβεια το Mer-Ka-Ba είναι πολλά περισσότερα από αυτό, γιατί μπορεί να δημιουργήσει πραγματικότητα καθώς κινείται μέσα στις πραγματικότητες. Ο σκοπός μας στο σεμινάριο Merkabah είναι να εστιαστούμε κυρίως στο μέρος που είναι ένα πολυδιάστατο όχημα το οποίο θα μας βοηθήσει να επιστρέψουμε στην υψηλότερη και αυθεντική κατάσταση συνείδησης.

 

H Χρυσή Αναλογία & Το Πολυδιάστατο Όχημα Mer-Ka-Ba

 

Η αναλογία του μήκους της πρόσοψης της Μεγάλης Πυραμίδας από το κέντρο της βάσης της πρόσοψης σε σχέση με την απόσταση από το ίδιο σημείο στο κέντρο του τετραγώνου της βάσης της πυραμίδας, είναι 1:6.

Αποτελεί αντικείμενο συζήτησης το αν αυτή η αναλογία τηρήθηκε εσκεμμένα ή όχι.

Ο Ευκλείδης (3000π.Χ.) στα ‘'Στοιχεία'' ονομάζει το διαχωρισμό μίας γραμμής στο 0,6180399 "χωρισμό της γραμμής στη Χρυσή Αναλογία''. Αυτό οδήγησε αργότερα στην ονομασία του Χρυσού Κανόνα. Δεν υπάρχουν τα ακριβή αρχεία των Ελλήνων αρχιτεκτόνων βάση των οποίων σχεδίασαν τους γνωστούς ναούς και κτίσματα, όπως τον Παρθενώνα. Συνεπώς δεν γνωρίσουμε αν εσκεμμένα χρησιμοποίησαν το Χρυσό Κανόνα στα αρχιτεκτονικά τους σχέδια.

Ο Αμερικανός μαθηματικός Mark Barr χρησιμοποίησε το ελληνικό γράμμα "φ'' έτσι ώστε να αναπαραστήσει την Χρυσή Αναλογία, παίρνοντας το αρχικό γράμμα από το όνομα του Έλληνα γλύπτη Φειδία ο οποίος χρησιμοποιούσε την Χρυσή Αναλογία στα γλυπτά του.

Ο Luca Paccioli έγραψε ένα βιβλίο με την ονομασία "De Divina Proportione'' ( H Θεϊκή Αναλογία) το 1509. Περιέχει τα σχέδια των 5 Πλατωνικών Στερεών του Leonardo Da Vinci. Πιθανότατα ο Da Vinci ήταν ο πρώτος που έδωσε την ονομασία Sectio Aurea ( λατινική λέξη για την απόδοση του Χρυσού Τομέα).

Σήμερα μερικοί μαθηματικοί χρησιμοποιούν το γράμμα φ για την Χρυσή Αναλογία και σε ορισμένες άλλες εφαρμογές το ελληνικό γράμμα "α'' ή "τ", το αρχικό γράμμα της λέξης "τομή''.

merkaba_2Ο Χρυσός Κανόνας έχει πάρα πολλές ενδιαφέρουσες ιδιότητες. Πιστεύεται ότι διάφορα πράγματα όπως πχ εικόνες με διαστάσεις που διαιρούνται στην αναλογία του 1:φ είναι κατά κάποιο περισσότερο οπτικά ευχάριστες και αισθητικές από εικόνες με άλλες αναλογίες. Στην αναλογία Fibonacci, τα ψηφία 1,1,2,3,5,8,13, όπου κάθε αριθμός αποτελεί το άθροισμα των ψηφίων των προηγούμενων δύο, η αναλογία των αριθμών αυτών (το πηλίκο τους) τείνει προς το φ.

Η απήχηση που έχει η Θεϊκή Αναλογία στο ανθρώπινο μάτι και τον εγκέφαλο έχει ερευνηθεί επιστημονικά. Πολλά ψυχολογικά τέστ, με πρώτα αυτά του Gustav Fechner στο 19ο αιώνα, έδειξαν ότι ανάμεσα σε μία σειρά αντικειμένων που παρουσιάζονταν μέσα σε ορθογώνια πλαίσια, οι άνθρωποι επέλεγαν ως περισσότερο οπτικά ευχάριστα, εκείνα των οποίων οι πλευρές τους αντιστοιχούσαν με τη Χρυσή Αναλογία.

Αλλά το πιο εκπληκτικό απ' όλα είναι ότι ένας αριθμός ο οποίος έλκει αισθητικά τους ανθρώπους, εμφανίζεται στη φύση και την επιστήμη. Πάρτε για παράδειγμα το πώς είναι οργανωμένη η διάταξη των φύλλων στον κορμό ενός φυτού. Κάθε νέο φύλλο που φυτρώνει, το κάνει παρουσιάζοντας μία απόκλιση στη γωνία του σε σχέση με το φύλλο που βρίσκεται κάτω από αυτό. Η πιο κοινή γωνία ανάμεσα σε ανεπτυγμένα φύλλα είναι 137,5. Η Χρυσή Γωνία. Γιατί; Επειδή 137,5=360-360/G όπου G είναι η Χρυσή Αναλογία.

Γιατί η Χρυσή Αναλογία παίζει ρόλο στην διάταξη των φύλλων; Οφείλεται στην ατακτικότητα αυτού του αριθμού. Οι άτακτοι αριθμοί είναι εκείνοι οι οποίοι δεν μπορούν να εκφραστούν ως ολοκληρωμένο πηλίκο δύο αριθμών, για παράδειγμα 5/2. "Η Χρυσή Αναλογία είναι ίσως ο περισσότερο άτακτος από όλους του άτακτους αριθμούς'' λέει ο Livio. Η Χρυσή Αναλογία είναι εκείνο το συνεχιζόμενο κλάσμα το οποίο τείνει στο να γίνει ακέραιο, με τον πιο αργό ρυθμό σε σχέση με όλα τα συνεχιζόμενα κλάσματα.'' Αυτό αποτελεί και την ιδιότητα-κλειδί του Χρυσού Κανόνα.

Το κάθε φύλλο πρέπει να απορροφήσει το φως του ήλιου, χωρίς να δημιουργεί σκιά στα φύλλα που βρίσκονται από κάτω. Το φυτό πρέπει να κανονίσει έτσι την διάταξη των φύλλων του ώστε αυτό που βρίσκεται ψηλότερα να έχει κάνει μία σπείρα γύρω από το μίσχο, πριν ένα νέο φύλλο φυτρώσει ακριβώς κάτω από αυτό στο χαμηλότερο σημείο του φυτού, και αυτή είναι μία απόκλιση 360 μοιρών. "Ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει από το να επιλεγεί μία γωνία ανάμεσα στα φύλλα, η οποία βασίζεται σε έναν αριθμό ο οποίος θέλει περισσότερο χρόνο για να γίνει ακέραιος'' λέει ο Livio.

 

Η Χρυσή Αναλογία Εμφανίζεται και στις Θετικές Επιστήμες!

 

Ακόμη και οι Πυθαγόρειοι πιθανότητα γνώριζαν την σχέση που υπάρχει ανάμεσα στην Χρυσή Αναλογία και την πεντάπτυχη συμμετρία. Το σύμβολο τους ήταν ένα πεντάκτινο αστέρι, και η αναλογία του μήκους της πλευράς κάθε τριγώνου προς την προβαλλόμενη βάση του, είναι η Χρυσή Αναλογία.

Ίσως το πιο εκπληκτικό απ' όλα είναι το γεγονός ότι η Χρυσή Αναλογία κάνει την εμφάνιση της στη Φυσική των Μαύρων Τρυπών, μία ανακάλυψη του Paul Davies από το Πανεπιστήμιο της Αδελαίδας το 1989. Οι Μαύρες Τρύπες καθώς και άλλα σώματα τα οποία έχουν αυτοδύναμη βαρύτητα, όπως πχ ο Ήλιος, έχουν μία "αρνητική ειδική θερμότητα". Αυτό σημαίνει ότι γίνονται πιο θερμά όταν η θερμοκρασία τους μειώνεται. Βασικά, απώλεια θερμότητας ωθεί τα αέρια ενός τέτοιου σώματος όπως ο Ήλιος, σε εσωτερική πίεση, αφήνοντας τη βαρύτητα να το συμπιέσει σε ένα μικρότερο σώμα. Τα αέρια τότε θερμαίνονται για τον ίδιο λόγο για τον οποίο ο αέρας σε μία τρόμπα ποδηλάτου ζεσταίνεται καθώς συμπιέζεται.

Τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά όμως όσον αφορά μία περιστρεφόμενη μαύρη τρύπα, αφού εκεί υπάρχει μία εξωτερική κεντρομόλος δύναμη που δρα ώστε να μην επιτρέπει την αλλοίωση της μαύρης τρύπας. Η δύναμη αυτή εξαρτάται από το πόσο γρήγορα περιστρέφεται η μαύρη τρύπα. Φαίνεται ότι σε ένα συγκεκριμένο κρίσιμο σημείο της τιμής της περιστροφής, η ειδική θερμότητα της μαύρης τρύπας μεταβάλλεται από αρνητική σε θετική. Και αυτό σημαίνει ότι από το να γίνεται θερμότερη καθώς χάνει θερμοκρασία, γίνεται ψυχρότερη.

-Τι είναι αυτό που ορίζει το κρίσιμο αυτό σημείο; Η μάζα της μαύρης τρύπας και η Χρυσή Αναλογία! -Για πιο λόγο υπάρχει σχέση ανάμεσα στην Χρυσή Αναλογία και τις Μαύρες Τρύπες; "Αυτό αποτελεί ένα πραγματικό αίνιγμα'' εξομολογείται ο Livio. Ο Ουίλλιαμ Σαίξπηρ το είπε καθαρά: "Υπάρχουν περισσότερα πράγματα στον Ουρανό και τη Γή"

 

Σύνοψη

 

Αυτό που προσπαθήσαμε να δείξουμε είναι ότι όλα τα φυσικά συστήματα εμπεριέχουν το Θεϊκό κατασκευαστικό θεμέλιο της αναλογίας του Χρυσού Κανόνα. Αυτή είναι μία γνώση η οποία αποτελούσε επτασφράγιστο μυστικό των Αιγυπτίων και των Ελλήνων, και πριν από αυτούς, των Ατλάντων.

merkaba_4Κατά τον 14ο, 15ο, και 16ο αιώνα, η ενσωμάτωση καλλιτεχνών αλλά και αλχημιστών στις τάξεις των Μασόνων οδήγησε σε μία επανάσταση στον τομέα της Τέχνης, της Αρχιτεκτονικής και της μουσικής.

Έγινε γνωστή σαν η Χρυσή Εποχή της Αναμόρφωσης και πυροδοτήθηκε από αυτούς τους καλλιτέχνες, όταν τους αποκαλύφθηκε η γνώση του Χρυσού Κανόνα και ο ρόλος που παίζει στην Θεϊκή Αναλογία.

Αυτοί οι καλλιτέχνες ενσωμάτωσαν μέσα στις ζωγραφιές τα κτίρια και την μουσική τους, την δόνηση του Χρυσού Κανόνα, δίνοντας στα έργα τους μία ποιότητα κάλλους και ομορφιάς που μέχρι τότε έβρισκε κανείς μόνο στη φύση.

Η Καμάρα που υπάρχει στην είσοδο ενός Μουσουλμανικού ναού και οι πύλες εισόδου σε μία Καθολική Εκκλησία είναι και οι δύο σχεδιασμένες χρησιμοποιώντας δύο τεμνόμενους κύκλους και το Vesica Pisces αλλά με θετικές γωνίες στον κάθε έναν απ αυτούς. Μέσα από αυτές τις πύλες, σύμβολά ενός πνευματικού μονοπατιού, αφήνουμε το δρόμο των Πολλών και εισερχόμαστε στην περιοχή του Ενός.

Οι περισσότεροι από εμάς αισθανόμαστε ότι η συνειδητότητα μας δημιουργείται μέσα στα πλαίσια του φυσικού εγκεφάλου μας. Αυτό όμως δεν ισχύει. Οι εγκέφαλοι μας αποτελούν μόνο το όχημα για να δεχτούμε την συνειδητότητα σε αυτή την ενσάρκωση, σε αυτή την πραγματικότητα. Υπάρχουμε επίσης σε πολλά επίπεδα συνειδητότητας. Αυτά τα επίπεδα συνειδητότητας ή διαστάσεις, αντιστοιχούν σε μουσικές κλίμακες μέσα σε μία οκτάβα. Αυτή τη στιγμή η Ανθρωπότητα έχει εστιαστεί στην ενσάρκωση, στο τρίτο επίπεδο συνειδητότητας.

Εργαζόμαστε συλλογικά για το τέταρτο επίπεδο συνειδητότητας και εξελισσόμαστε προς το πέμπτο επίπεδο. Το μαγνητικό κατασκεύασμα του καθενός από τα ηλεκτρομαγνητικά μας ενεργειακά σώματα, σε κάθε ένα από αυτά τα επίπεδα συνειδητότητας αντιστοιχεί σε ένα από τα Πλατωνικά Στερεά. Το ηλεκτρομαγνητικό αυτό ενεργειακό πεδίο γύρω από το κάθε ένα σώμα μας σε κάθε διάσταση είναι το Μέρκαμπα Φωτεινό μας Σώμα γι αυτό το επίπεδο συνειδητότητας.

Το Diamond Heart Merkaba Of Creation είναι η πρακτική μέσα από την οποία κάθε ένα από αυτά τα Μέρκαμπα Φωτεινά μας Σώματα, περιστρέφεται με πρόθεση, σε ένα Θεϊκό μέτρο για να δημιουργήσει μία δίνη ενέργειας μέσα στη συνειδητότητα μας σε εκείνο το επίπεδο. Όλα αυτά τα ιερά γεωμετρικά σχήματα κρατάνε μέσα στις δομές τους την ενέργεια της δημιουργίας με την μορφή της αναλογίας του Χρυσού Κανόνα. Τα ιερά αυτά γεωμετρικά σχήματα βρίσκονται σαν μαγνητική δομή μέσα στα διαφορετικά Μέρκαμπα Φωτεινά μας Σώματα.

Καθώς ενεργοποιούμε κάθε ένα από αυτά τα Φωτεινά Σώματα χρησιμοποιώντας αυτή την πρακτική μέσα από την περιστροφή τους, δημιουργούν μία δίνη απ' όπου η Δημιουργική Ενέργεια του Θεού έλκεται μέσα στο Φωτεινό μας Σώμα, ενεργοποιώντας την συνειδητότητα μας σε εκείνο το επίπεδο και δημιουργώντας οτιδήποτε υπάρχει σε εκείνο το επίπεδο της συνειδητότητας μας. Γινόμαστε μία δίνη της Ενέργειας της Δημιουργίας. Σε αυτό έγκειται η δύναμη αυτής της πρακτικής και ο λόγος για τον οποίο κρατήθηκε τόσο αυστηρά μυστική μέχρι το 1995.

Πασχάλης Καζακόπουλος